Tot slot

In dit digitale magazine las u slechts een selectie uit onze hoogtepunten van het afgelopen jaar. Hoogtepunten zijn er elke dag, bijvoorbeeld als we onze patiënten weer verder in beweging kunnen brengen. We bedanken dan ook al onze patiënten voor het vertrouwen in onze kliniek. En we bedanken ook graag al onze medewerkers en vrijwilligers voor hun inzet, bevlogenheid en betrokkenheid bij onze patiënten.

In 2020 kregen we uiteraard te maken met de coronacrisis. Hoe we daar mee zijn omgegaan kunt u teruglezen in dit magazine en bekijken via deze film. Daarnaast werken we in 2020 verder aan de versterking van onze Kinderkliniek, de verdere ontwikkeling van het Interdisciplinary Consortium for Clinical Movement Sciences & Technology (ICMS) en de JCI-accreditatie.

Hoe deze (en andere) ontwikkelingen verlopen, kunt u gedurende het jaar ook volgen via onze website¸ social media (zoals Linkedin, Twitter, Facebook, Instagram), en ons MaartensMagazine.